Nu har alle skolebørn og andre "barnlige" sjæle ferie. Mange vælger at bruge noget af deres ferie på børnebiblioteket, sammen med forældre eller bedsteforældre - hvor de deltager i et af børnebibliotekets arrangementer eller "bare" kommer for at lege eller låne nogen af vores materialer med hjem. Nogen køber endda af vores kasserede materialer!
Det betyder travlhed i udlånet og ekspeditionen som vi ellers normal ikke oplever en almindelig tirsdag! Men fedt tænker jeg - hvor kunne jeg ønske mig mere af den hektiske aktivitet i "hverdagen". Vel er det hårdt og man kan mærke sine ben og fødder efter sådan en vagt i udlånet - men personligt nyder jeg den slags dage og er så naiv at tro på at dem kan vi få mange flere af - hvis vi gør en forskel.
tirsdag den 10. februar 2009
Abonner på:
Opslag (Atom)